این یک شعار تبلیغاتی نیست
اگر تا کنون داستان شرکت کشتیرانی و افزایش فروش ۳۰۰۰ درصدی اش را نخواندید،پیشنهاد میکنم حتما مقاله دیجیتال مارکتینگ را مطالعه فرمایید.
امروزه با در دست بودن شبکه های اجتماعی میتوان محصول و خدمت خود را،به بهترین وجه به مشتریان و مخاطبان خود معرفی کرد.
آیا معرفی تنها کافیست؟
معرفی محصول تنها گام کوچکی از فعال سازی مخاطب ها است.
پس چه کار هایی لازم است انجام دهیم؟
اگر دو مقاله قبلی را خوانده باشید ممکن است بارها به عبارت
بیزینس پلن برخورد کرده باشید.
شما باید استراتژی افزایش فروش یا بیزینس پلن داشته باشیدو دقت کافی را
روی تک تک حرکات تبلیغاتی خود داشته باشید؛این کار نیاز به تخصص بسیاری دارد.
اگر توانایی مدیریت بیزینس پلن مناسبی را ندارید و میخواهید در کارتان به موفقیت برسید حتما از مشاوه متخصصان استفاده کنید.
معرفی محصول به بهترین راه و افزایش فروش
شما می توانید با استفاده از مشاوره یک متخصص بهترین شعار را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و افزایش فروش بیشتری داشته باشید.
اگر مقاله مشاوران تبلیغات را نخواندید پیشنهاد میکنم حتما بخوانید.
شعار تبلیغاتی یا معرفی کوتاه محصول شما می تواند،مهم ترین قسمت بازاریابی برای خود باشد؛
و متخصصان بزرگ در این زمینه میگویند:
۳ ثانیه سرنوشت ساز
طراحی لوگو،برند،شعار تبلیغاتی
تلفیق این سه موضوع در سه ثانیه میتواند رقم بزند که مخاطب شما تبدیل به مشتری شود یا خیر!
وقتی بنری را عرضه میکنید،تنها ۳ ثانیه وقت دارید تا مخاطب را درگیر کنید پس در انتخاب شعار تبلیغاتی، اسم برند مرتبط،و لوگوی مناسب دقت کافی را بخرج دهید.
مخاطب در سه مرحله با شما آشنا می شود
مرحله اول: معرفی
مرحله دوم:درگیرسازی
مرحله سوم: تبدیل
اگر در این سه گام موفق بودید..
تبریک میگم شما کسب و کار خوبی را راه اندازی کردید.
اگر هم تخصص کافی را در این زمینه ندارید، میتوانید از مشاوره رایگان شرکت نسخه اصلی استفاده کنید.
مانند همان شرکت کشتیرانی که توانست با استراتژی مناسب و معرفی دقیق محصول فروش خود را چند برابر کند.
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]