طراحی سایت،سئو،تولید محتوا، بهینه سازی وب سایت، همه با هم در نسخه اصلی

پنجشنبه 3 تير 1400
9:18
mira

طراحی سایت،سئو،تولید محتوا، بهینه سازی وب سایت، همه با هم در نسخه اصلی
سوال اول اینست : چرا داشتن وب سایت برای صاحبان مشاغل مهم است!؟
مهم اینست که شما برای کسب و کار خود ارزش قائل باشید. با هر میزان سرمایه ای که شروع کردید، مهم نیست. انسان هایی که بزرگ شدند، متفاوت عمل کردنشان عامل موفقیت و پیشرفت برندشان شد، نه صرفا میزان سرمایه ی اولیه آنها.
من میرا هستم و در خصوص اهمیت داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری، برای شما مینویسم.
کسب ثروت و موفقیت، شاید اولین خواستگاه صاحبان مشاغل در تاریخ بشریت بوده است. چرا که هر کسی در کسب و کار شخصی خود، به فکر فروش بیشتر، برای تحقق همین امر، بوده است.
در هر زمان به فراخور آن، تبلیغات سبک ویژه ای به خود داشته است. امروزه با حضور قدرتمند اینترنت و تاثیرگذاری آن در تبادل و انتقال ارتباطات و اطلاعات، تبلیغات تحت سلطه ی اینترنت قرار گرفته است.
با این وجود، برای تبلیغات و هرچه بهتر دیده شدن در دیدگان عموم، میبایست به سمت دنیای اینترنت کوچ کرد. پس تا اینجا به اهمیت داشتن یک سایت، برای تبلیغات در زمان فعلی پی بردیم.

شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی با در اختیار داشتن نیروی مجرب و آموزش دیده، آماده ی ارائه خدمات طراحی وب سایت، به شما مشتریان عزیز میباشد. اما قبل از شروع کار طراحی سایت، می بایست نوع نیاز خود را از داشتن یک وبسایت به مشاورین ما اطلاع دهید.

چه مدل سایت؛ مناسب من است!؟

تفاوت وب سایت ها در چیست!؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتیم که برای کسب وکار خود یک وبسایت طراحی نماییم باید هدف خود را از داشتن این سایت مشخص نماییم.
آشنایی با انواع وب سایت ها، کلا در 3 دسته کلی سایت ها دسته بندی میگردد.

1) وب سایت فروشگاهی

اگر هدف شما برای داشتن یک وب سایت، فروش آنلاین و یا حتی آفلاین (در شرایط ابتدایی) میباشد، باید سراغ وب سایت فروشگاهی بروید. آنچه که در این نوع وب سایت مد نظر است داشتن یک قالب زیبا و مناسب برای تعدد محصولات است. داشتن طراحی بر مبنای استراتژی فروش، لازمه کار است. حتما تا به حال از طریقی وارد یک آدرس فروشگاه آنلاینی شدید که از ظاهر منو، نوع چیدمان، ترتیب قرارگیری کالا ها،نوع دسترسی و یافتن محصول، مناسب نبوده است. به همین سبب قبل از هر چیزی، از خرید محصول پشیمان شدید، گویا آن سایت حتی نتوانسته است، رضایت و اطمینان شما را برای خرید کردن جلب نماید. قطعا برای داشتن یک وب سایت با طراحی فروشگاهی نیاز به یک متخصص در حیطه استراتژی فروش میباشد. به این صورت که وقتی کاربر صرفا برای خرید یک محصول خاص، وارد فروشگاه آنلاین شما گردید، دست خالی برنگردد. اگر استراتژی قوی تری داشته باشید کاربر در همان ابتدا نیز دو محصول و یا بیشتر خریداری مینماید.

2) وب سایت شرکتی و تجاری

در این نوع کلی، باید چند نوع دسته بندی برای طراحی سایت شرکت ها قرار بدیم. اما در اینجا دو نوع سایت شرکتی مد نظر ماست. اول شرکت هایی که برای تبلیغات نیاز به سایت شرکتی دارند تا بتوانند از این طریق فروش بیشتری کسب نمایند. در اصل یک سایت شرکتی که بر پایه تبلیغات و بازاریابی طراحی شده باشد. دوم شرکت هایی که عمومیت دارند و مردم به هر طریق به دنبال سایت آن شرکت هستند.
این یک تعریف کلی از دو نوع سایت شرکتی میباشد. اما اهداف هر دو شرکت بر یک رکن مشابه است : طراحی سایت شرکتی، برای معرفی کالا و خدمات قابل ارائه توسط یک شرکت، سازمان و یا نهاد طراحی و اجرا میگردد. در این سایت به رزومه شرکت ، نمونه کارها، کالا و خدماتی که قابل ارائه است، بیشتر توجه میگردد.
3)وب سایت اطلاع رسانی و یا وب سایت خبری
همان طور که از اسمش گویاست، در این نوع وب سایت ها، موضوع اصلی با رویکرد خبری و اطلاع رسانی میباشد. خبرگزاری ها و مراکز اطلاع رسانی همگانی، از جمله مشتریان آن هستند.
تا به اینجا با دسته بندی کلی وب سایت آشنا شدیم. هر کدام از این سه دسته نیز، به دسته های کوچک تری تقسیم میگردند که بیشتر در زبان عامیانه شهرت خود را دارند. شما بعد از اینکه نوع وب سایت خود را مشخص کردید باید نحوه کاربری و مخاطب وب سایت خود را نیز مشخص نمایید. با کانون تبلیغاتی نسخه اصلی همراه باشید تا با جزئیات یک وب سایت به صورت کلی آشنا گردید.

چگونه وب سایت خود را به عموم معرفی کنیم؟ سئو وب سایت چیست؟

چه کاری انجام دهیم تا در نتایج جستجو گوگل رتبه داشته باشیم ؟ این سوالی است که برای همگان مطرح است. جواب اینست که بدانیم صرفا داشتن یک وب سایت جهت رفتن به نتایج جستجو و گوگل، کافی نیست.
اشخاصی که دنبال جذب مشتری و یا خواننده برای وب سایت خود هستند، دو راه مطمئن پیش روی خود دارند:

یک: تبلیغات در گوگل
دو: سئو سایت و بهینه سازی

تبلیغات در گوگل، ساده ترین و سریع ترین راه برای به نتیجه رسیدن در نتایج جستجو است. تبلیغات گوگل شیوه ی خاص خود را دارد، به این صورت شما ابتدا باید تعیین کنید که کدام کلمه در ارتباط با شما است و مردم آن را جستجو میکنند. اینجا است که بعد از معرفی آن کلمه به گوگل، رقم پرداختی شما و تبلیغ آن در صفحه اول گوگل مشخص میگردد. یکی از آیتم هایی که گوگل در قیمت دهی، به آن توجه دارد، تعداد متقاضیان و هم تعداد سایت هایی است که در آن کلید واژه، فعالیت دارند. برای بهتر درک کردن این موضوع، بر فرض مثال: تبلیغ کلید واژه کاشت مو، به مراتب از کلید واژه لیزر مو بیشتر است.پس مبلغ بیشتری باید بابت تبلیغ واژه کاشت مو نسبت به لیزر مو به گوگل پرداخت کرد.
تنها شرط قبل از تبلیغ، داشتن یک وب سایت کامل و جامع است تا کاربر علاقه مند به بازدید از وب سایت باشد.

معایب و مزایای تبلیغات در گوگل چیست؟!

اولین مزایای تبلیغات در گوگل، نتیجه گیری سریع آن است. دقیقا همین موضوع میتواند جز معایب آن نیز باشد. پس از انقضای تبلیغ، مثل سواری بر یک سرسره میباشد، به یکباره سقوط رتبه خواهید کرد. البته این نیز راهکار خود را خواهد داشت که توسط کادر تبلیغاتی نسخه اصلی قابل ارائه خواهد بود.
دومین مزایای تبلیغ به صورت کلیک بودن آن است، این که شما هزار کلیک برای کلید واژه مورد نظر خریداری میکنید. به همان اندازه که کلیک میشود و بیننده دارد، از اعتبار آن کاسته میشود. خب همین هم یکی از معایب این امر است، چون ممکن است کسی کلیک کند و از اعتبار شما کاسته شود که مخاطب اصلی برای شما نباشد.
در کل معایب و مزایای زیادی را میتوان برای تبلیغات در گوگل عنوان کرد، اما نتیجه گیری اینگونه باشد که طرفداران گوگل ادورز، کسانی باشند که به نتیجه گیری سریع نیاز دارند. بعضی از مشتریان نیز که بنا به هر دلیلی نمیشود و یا نمیخواهند که برای سئو سایت، راهی دیگر انتخاب نمایند نیز میتوانند از راه تبلیغات در گوگل برای نتیجه گیری استفاده کنند.

۵ نکته مهم برای سئو سایت، چرا به سئو سایت نیاز داریم!؟

پیشتر به مباحثی در خصوص لازمه داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری پرداختیم. بعد از رعایت اصول اولیه حال وقت آن رسید تا به بحث تبلیغات و رتبه گرفتن در گوگل اشاره نماییم.
بهترین راه و البته سخت ترین و زمانبر ترین راه برای تبلیغات در گوگل، شناخت سایت در موتور‌های جستجو است. اینکه چگونه به این مهم دست یابیم نکته‌ی بزرگی است.
آژانس تبلیغاتی نسخه اصلی، راه شما را برای سئو سایت، هموار می‌نماید.
اولین نکته در خصوص سئو، سایت خود را بهینه کنیم.
یکی از راه هایی که برای سئو، مورد تایید است و ملزم به اجرای آن هستید، بهینه سازی و رفع عیوب سایت است.
این کار توسط کارشناس سئو نسخه اصلی، با آنالیز آن صورت می‌گیرد و باگ ها رفع می‌گردد.
دومین نکته در خصوص سئو سایت، تولید محتوای است.
تولید محتوا، همان محتوا نویسی است که برای وب سایت یا شبکه های اشتراکی تحت بستر وب صورت میگیرد. یک محتوای عالی میتواند باعث درخشش و تمایز وب سایت شما در میان رقبا گردد. نکته حائز اهمیت اینست که بدانیم استفاده ی محتوای دیگران، هرچند با تغییرات در نوع نگارش و جمله بندی کپی محسوب میگردد ونسبت به تولید محتوای صد در صدی امتیاز کمتری خواهد داشت.

سومین نکته گرافیک سایت و استفاده از عکس های مناسب و جذاب.

وقتی کاربر وارد سایت میشود، قبل از هرچیزی با چشم هایش جذب میشود. سطح گرافیک و استفاده از عکس ها باید حق مطلب را ادا نماید. همه ی انسان ها عاشق زیبایی هستند و این بر کسی پنهان نیست. پس در دیزاین و طراحی سایت خود دقت ویژه ای نمایید. نکته ای که برای سئو مهم است، کپی نکردن عکس از فضای اینترنت است. تا میتوانید عکس ها را تغییر دهید، کار گرافیکی روی آنها انجام دهید و در صورت امکان خودتان عکسبرداری کنید.
چهارمین نکته مهم برای سئوسایت، سوشال مدیا را فراموش نکنید.
وارد یک جمع خانوادگی شدید، یک پدر و یک مادر، به همراه چند فرزند. به این مثال دقت کنید!
اگر بخواهید توجه پدر خانواده را به خود جلب کنید چه خواهید کرد!؟
وقتی یک وب سایت را میخواهید در چشمان گوگل، عزیز جلوه دهید، باید به تمامی فرزندان پدر توجه نمایید. همانطور که میدانید توجه به یک فرزند آن پدر امتیاز کمتری نسبت به توجه کلی خواهد داشت. پس سوشال مدیا ها را فراموش نکنید.
اینستاگرام، توییتر، فلیکر، فیسبوک، پینترست و خیلی از اپلیکیشن های دیگر امتیاز زیادی برای سئو سایت دارند. البته که در ایران با وجود فیلترینگ، فیسبوک قابل دسترس نیست اما یکی از بهترین ها برای سئو میباشد.

یکی از بهترین ها برای سئو

نحوه ی استفاده از سوشال مدیا ها برای سئو سایت، یکی دیگر از مهارت های کارمندان نسخه اصلی میباشد.
پنجمین نکته سئو، که از نظر نسخه اصلی باید به آن پرداخت!!!
داشتن یک سناریوی اجرایی، از دیدگاه کانون نسخه اصلی، باعث این خواهد شد که یک برنامه اصولی برای سئو داشته باشید. ابتدا کسب و کار شما توسط کارشناسان ارزیابی و آنالیز میگردد و سپس با در نظر گرفتن نقاط قوت شما و نقاط ضعف از جانب رقبا، سناریو تبلیغاتی شما در خصوص سئو نوشته و توسط کارشناسان مجموعه انجام میگردد.
رعایت قوانین در هر جامعه ای باعث موفقیت و پیروزی خواهد شد. اگر میخواهید در دنیای وب مطرح شوید باید از قوانین آن جز به جز تبعیت نمایید. نکته مهمی که بعد از سئو، به شرط اصولی بودن آن، برای سایت اتفاق میوفتد که بر عکس خرید کلید واژه با هر کلیک جدید از سوی کاربران امتیاز شما افزایش می یابد. این دقیقا نقطه عطف ماجرا است.

همین حالا میتوانید با شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی تماس گرفته و از یک برنامه ریزی اصولی برای داشتن وب سایت بهینه و سئو شده برخوردار شوید. همه با هم فقط در برند نسخه اصلی.
موفق بسازید. میرا


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]