برند و برندینگ:چرا باید تبلیغات کنیم!؟

چهارشنبه 2 تير 1400
21:20
mira

برند و برندبنگ:تا حالا دقت کردین یک برند قدیمی و جا افتاده در افکار عمومی، همچنان تبلیغات می‌کند؟
مثلا فلان برند تولید کنند لوازم خانگی، با این حالی که انتخاب بالقوه عموم هر مشتری است و در صورتی که وسع مالی اش برسد، همچنان آن برند را انتخاب مینماید، اما باز هم به تبلیغات ادامه می‌دهد!
شرکت های بزرگی در دنیا بودند که بعد از آماده شدن بستر فعالیت‌شان بعد از تاسیس، به یکباره با حجم زیادی از تبلیغات توانستند مشتریان زیادی را جذب کنند و برند سازی نمایند. اینجا قدرت تبلیغات بر عموم آشکار می‌گردد، اما چرا همچنان تبلیغات انتخاب آخر و از روی ناچاری برای صاحبان مشاغل است!؟
چرا بعضی از صاحبان کسب و کار، تبلیغات را قبول ندارند!؟
امروزه با خیلی از صاحبان مشاغل وقتی صحبت میکنیم، با این حالی که می‌دانند کلید نجات و بعد از آن پیشرفت و موفقیت، تبلیغات است ولی باز از انجام آن حس ترس و نا امیدی دارند. چرا!؟
دلیل عمده‌ی آنان نبود یکی از این دو مورد است :

دو دلیل عمده عدم بازخورد از تبلیغات برای برند

-مشاور تبلیغات خوب
-بازگشت پول تبلیغات
بله ، اگر تبلیغات از روی آنالیز و تحقیق بازار نباشد، قطعا هم از مشاور و هم از صرف کردن هزینه تبلیغات فراری خواهید شد.
راه های تبلیغات زیادی وجود دارد و هر یک از این راه های تبلیغاتی مناسب شرایط خاصی است. کوچکترین روش، اگر اصولی انجام گردد، نتیجه ای بهتر از بزرگترین و پر هزینه ترین روش تبلیغاتی دارد که غیر اصولی انجام گردیده.
پس اگر تبلیغات به روش و آیین اصولی اش، انجام گردد، قطعا به بازگشت هزینه‌ و سود آوری ختم خواهد شد. و البته که این نتیجه زمانی رقم خواهد خورد، که یا از مشاور با تجربه تبلیغات ویا با آنالیز بازار،رقبا،مکان و حتی زمان آن صورت گرفته باشد.
وقتی اصول قید شده رعایت گردد، قطعا با موفقیت به فرجام خواهد رسید.

سه قدم اول یک برند برای تبلیغات!

یک: کوچکترین و لازم ترین نوع تبلیغات، کارت ویزیت است.
کارت ویزیت اولین پیام تبلیغاتی شما است. یک نوع شناسنامه و قاب عکس برای موجودیت شما. پس تنها با درج اطلاعات ضروری و لازم بسنده کنید و در خصوص دیزاین و طراحی کارت ویزیت از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید. یادمان باشد جنس کارت ویزیت، میتواند بیانگر ارزش و اصالت برند شما در دیدگان عمومی باشد.
دو: ست ادرای خود را تکمیل کنید.
اگر شرکت هستید، قطعا برای ست اداری خود ارزش خاصی قائل باشید، بدانید همه ی اینها یکی از راه هایی است که برای برندینگ شما لازم میباشد. سربرگ،پاکت نامه،پروپوزال،کاتالوگ محصولات،بروشور و هرکاری که بسته به نوع فعالیت شما نیاز است را کامل کنید.
وقتی شما برای جایی یک نامه ارسال میکنید، مهم است که این نامه به چه شکلی در دید مخاطب قرار میگیرد. حتی یک نامه با شکل واحد و شکیل بودن آن تاثیر شگرفی در برندینگ شما دارد. نامه دوم وقتی به دست مخاطب میرسد، ذهنیت روشنی از فرستنده در ذهنش نقش خواهد بست. ( برای آشنایی با قانون ذهنیت عمومی در خصوص برندینگ ، میتوانید با مراجعه به کتاب منو بشناس نوشته میرا که در خصوص برندینگ و ذهنیت عمومی میباشد، اطلاعات بیشتری کسب نمایید)

سه: وبسایت مهمانی که فعلا قصد عزیمت ندارد.

امروزه با توجه به همگانی شدن استفاده مردم از فضای مجازی و محیط های تحت وب ، تبلیغات نیز به اینسو بیشتر سوق پیدا کرده است. اما یکی از بهترین و مطمئن ترین شیوه های تبلیغات در بستر اینترنت، داشتن یک وب سایت کافی و کامل برای کسب و کار خود است. لازم است که بدانید برای بالا آمدن و نتیجه گیری در صفحه اول گوگل دو راه اصلی دارید.یک اینکه سایت خود را سئو کنید و دومین راه تبلیغات از درگاه گوگل.
در هر صورت شما راه های زیادی برای تبلیغات در بستر وب دارید، تبلیغات اینستاگرام، توییتر، فیسبوک وشبکه های دیگری هم برای موفقیت رساندن این امر مهیاست.
در این مقاله تنها سه قدم اول عنوان شد، در مقالات بعدی قطعا به صورت تخصصی تر به آن خواهیم پرداخت.

writer:Mira


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]