رپورتاژ آگهی

پنجشنبه 23 دی 1400
13:11
mira

توضیح اینکه: جهت ارسال ریپورتاژ در وب سایت خبری دیجیتال مارکتینگ "نسخه اصلی" میتوانید به آدرس وب سایت مراجعه نمایید.


رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ آگهی که بهش رپورتاژ خبری هم گفته میشه، یه نوع محتواست که بیشتر به صورت متن در روزنامه، مجله و سایت منتشر میشه، گاهی اوقات هم می تونه به شکل محتوای ویدیویی باشه و از تلویزیون پخش بشه.


رپورتاژ آگهی در روزنامه یا وب سایت، اینطور به نظر می‌رسه که این رپورتاژ رو همون رسانه منتشر کرده و مخاطب احساس نمی‌کنه که تبلیغات باشه. اما واقعیت اینه که رپورتاژ از طرف یه سایت، رسانه یا… حمایت و در ازای این کار، هزینه ای دریافت میشه، اما در بعضی اوقات شاهد رپورتاژ رایگان هم خواهید بود، که تعدادی از رپورتاژهای رایگان، می‌تونن حتی امتیازات بیشتری هم داشته باشن.


رپورتاژ رایگان، اگه طبق اصول حرفه ای انجام بشه، منافع زیادی داره، چون باعث بالا رفتن بازدید و ترافیک سایت میشه و نهایتا تاثیر مثبتی روی سئو سایت میذاره. سئو خوب و حرفه ای موجب میشه که گوگل، سایت رپورتاژ دهنده رو به خوبی بشناسه و در صفحه اول جستجوها قرار بده.


عملکرد گوگل در رپورتاژ رایگان

گوگل تبلیغات معمولی رو مضر تشخیص میده و رتبه‌ی خوبی رو در اختیار سایت قرار نمیده، اما در مورد رپورتاژهای آگهی، طور دیگه ای برخورد میکنه و واکنش مثبتی نشون میده. رپورتاژهای رایگان، از نگاه گوگل، یه متن طبیعی به نظر میان و با توجه به انتشار متن رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پربازدید، الگوریتم های گوگل این روش رو در رتبه بندی سایت موثر ارزیابی میکنه.


تاثیر رپورتاژ رایگان بر خدمات سایت

رپورتاژ رایگان، روی محصول و خدماتی که شما ارائه میدین، تاثیر زیادی میذاره. اگه رپورتاژ آگهی رایگان یک برند یا سایت، در سایت های پربیننده بیشتر باشه، استقبال زیاد میشه، در نتیجه تاثیر زیادی درتوسعه و رشد سایت خواهد داشت.


تحقیقاتی روی چند برند انجام شد که زیاد هم شناخته شده نبودن، به کمک رپورتاژ آگهی رایگان و لینک های بهینه شده، آمار بازدید از محصولات و ترافیک سایت بالا رفت و به هدف مورد نظر که همون سوددهی کافی بود، رسیدن.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تیزر چیست؟

دوشنبه 21 تير 1400
17:08
mira

تیزر تبلیغاتی چیست؟
تیزر به معنای ادیت کننده است و به رفتار و عملی گفته می شود که با نگفتن چیزی در فرد احساس کنجکاوی ایجاد می کند.

تیزرتبلیغاتی چیست؟

امروزه تیزرها تبدیل به عاملی موثر در جذب مشتری و تأثیر گذاری بر مردم شده اند.
به خصوص اگر صاحب یک برند یا محصول نو پا هستید تیزر تبلیغات مانند یک سکوی پرتاب وزمینه ی یک پیشرفت بزرگ در میان رقبای شما خواهد شد
باید بدانید که در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی وجود دارد و محصول یا برندی
از رقبای خود برتر خواهد بود که بتواند بهترپیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین خود
انتقال داده وبهتربرند خودرا به آن ها ارائه دهد.

هدف ازساختن تیزر انتقال پیام تبلیغاتی وارتباط برقرار کردن با مخاطب است.
گاهی تیزرهای تبلیغاتی یک یا چندین پیام را به مخاطب می رسانند
تیزر هایی که دارای یک پیام هستند، هدفشان رساندن یک جواب قطعی ودرست به مخاطب است.
که این پروسه را پیام تبلیغ می نامند
اما برخی تیزرها چندین پیام را به مخاطب ارائه میکنند مانند تیزرهایی که هدفشان فقط به نمایش گذاشتن یک محصول نیست
بلکه بالا بردن جایگاه دربازار کسب وکارو بازاریابی محصول یا برند خود هستند.

پوستر تیزر

ویژگی های تیزر تبلیغاتی چیست؟

1.استفاده ازتیزرهایی که بر اساس نیاز مخاطب باشد(مخاطب محور):
هر تیزر تبلیغاتی باید مخاطب خود را بشناسد یعنی شما باید بدانید که برای کدام قشر ازجامعه تبلیغ میکنید
برای مثال اگر بخواهید برای نوجوانان تبلیغ کنید باید قالب تیزر با افکاروعلایق آنان هم خوانی داشته باشد

2.زیبایی و جذابیت‌های بصری و شنیداری:در ساخت تیزرها کلیه‌ی جنبه‌های زیبایی‌شناسی مورد انتظار در عمل محقق می‌شوند،
مورد دیگری که باعث جلب توجه بیننده می‌شود، داشتن جذابیت ظاهری تیزرها است.
هر چقدر هم که سناریو قوی باشد، جذابیت‌های بصری نقش مهمی در ترغیب افراد در تماشای تیزر دارند.

3.سرعت: سرمایه گذاری مناسب:
شروع و تولید هم‌زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می‌کند
تا در کوتاه‌ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند.

انواع تیزر های تبلیغاتی:

پوستر تیزر2

تیزر های تبلیغاتی انواع متفاوت ومختلفی دارد
و هرکدام برای اقشار مختلفی از جامعه ساخته می شوند:
مثلا:هدف شما ساخت تبلیغ یا ارائه محصول یا برندی برای قشر کودک جامعه است
مانند تبلیغ یک برند شیر خشک،این نوع تیزر های تبلیغاتی را مخاطب محور می گویند.
پس مخاطب محور بودن یک تیزر یک مساله بسیار مهم است

1.تيزرهاي که انيميشن هستند
2.تيزرهاي که رئال(واقعی)هستند
3.تيزرهاي که ترکیبی ازرئال و انيميشن هستند

تیزر های انیمیشن :
این نوع تیزرها بشترین کاربرد وبازدهی راعصر امروز دارد

قالب و بدنه تیزرهای انیمیشنی کاملا از کارتون وتخیل ساخته می شوند،
یعنی در فضایی کارتونی وتخیلی وبا استفاده از شخصیت های خیال و کارتونی توسط نرم افزار های کامپیوتری برای
گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می شوند.
این تیزر ها این امکان را به شما می دهد که هر محصولی را که قصد تبلیغ آن را دارید از هر زاویه ای نشان دهید.
این تیزرها در چند نوع مختلف:انیمیشن کوتاه، انیمیشن معرفی محصول یا محصولات،
وانیمیشن شخصیت محور، وانواع مختلف دیگر ساخته می شوند.

تیزر های رئال:

پوستر تیزر3

این نوع تیزرها كه به صورت يك تبليغ تلويزيوني یا یک فیلم کوتاه واقعي میباشند
زیرا در یک فضای طبیعی فیلمبرداری شده ویک کارکتر(بازیگر) به معرفی محصولی به صورت واقعی میپردازند.
تاثیرگذاری تیزرهای رئال نسبتا بالاست. زیرا یک حس همذات پنداری را در مخاطب ایجاد می کند.
مخاطب تیزرهای تبلیغاتی رئال معمولاً تمامی گروه‌های سنی و نیز اقشار مختلف جامعه می‌باشند.
هدف این تیزرها انتقال پیامی خاص به بیننده است.
برای مثال تبلیغ روغن اویلا یامواد غذایی از تلوزیون یکی از نمونه های تیزر رئال هستند.

تیزرهای رئال انیمیشن:

این تیزرها تلفیقی از واقعیت و انیمیشن میباشند یعنی هم از انیمیشن استفاده شده
هم از یک موضوع واقعی ساخته شده اند،این نوع تیزرها یک داستان دارند
ودریک فصای رئال وحقیقی فیلمبرداری شده و به صورت یک فیلم ارائه میشوند.
که حاصل آن یک برند یا محصول حقیقی که به گروه سنی عام مربوط میباشد و تمام اقشار مردم را مورد مخاطب قرار میدهد.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چیست ؟

ساختن تیزر تبلیغاتی مانند ساختن یک فیلم سینمایی اصلا کار آسانی نیست.
ساخت تیزر های تبلیغاتی نیازمند داشتن علم و حرفه در این زمینه است. بهتراست
ساخت تیزر تبلیغاتی را به عهده متخصصان در این زمینه بسپاریم
در ادامه به مراحل وپروسه های ساخت تیزرهای تبلیغاتی اشاره می کنیم.

قبل از انجام هر اقدامی اول باید تحقیق کنید
و درزمینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی اطلاعات کافی به دست بیاورید،
که بتوانید برنامه ریزی دقیقی داشته وپروسه را برروی اصول انجام دهید،زیرا درهر زمینه ای برنامه ریزی دقیق واصولی داشته باشید
بدون شک موفق خواهید بود.

تهیه سناریو یا فیلم نامه مناسب

همان گونه که اشاره کردیم،تیزرتبلیغاتی یک داستان است که با هدفی مشخص تهیه میشود.
پس اولین ومهم ترین مرحله ای که باید در ساخت تیزر به آن پرداخته شود،
تهیه ی که فیلم نامه یا سناریوی مرتبط باهدف شما که بتواند یک حس اشتیاق یا کنجکاوی
در مخاطبین نسبت به برند یا محصولی که ارائه می دهید ایجاد کند. برای نوشتن این سناریو نیاز است
تا به نیازمخاطب خود،وهدف ساخت تیزر خود بپردازید.

تعیین نوع تیزر تبلیغاتی

با توجه به هدفی که از ساخت این سناریودارید، باید یکی از انواع تیزرها را که مناسب کسب وکار
یا هر هدفی که مد نظر دارید است انتخاب کرده و کار را با مشورت یک مشاور حرفه ای آغاز کنید.

پخش و انتشار تیزر در بسترهای درست

در حال حاضر بسترهای فراوانی برای انتشار تیزرهای تبلیغاتی وجود دارند.
به عنوان مثال شما می‌توانید تیزر خود را در شبکه‌های تلویزیونی، آپارات، شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام و … پخش کنید.
امروزه اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای انتشار تیزرهای تبلیغاتی وتبلیغ شناخته می‌شود.
چراکه هم مثل تلویزیون رایگان وکم هزینه است
و هم اینکه افراد زیادی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند که امکان دیدن تیزر
به طور مستقیم از طریق مخاطب و برقراری ارتباط یا آن ها را افزایش می دهد

writer: ov team


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

پنجشنبه 17 تير 1400
13:38
mira

کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا:عنوانی وسوسه کننده که امروزه با وجود اپیدمی کرونا به دنبال کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا میگردند

امروز میخواهیم چند مورد از فرصت های شغلی پیش روی کسانی که طرفدار کسب و کار اینترنتی هستند را بیان کنیم
این فرصت شغلی:کار اینترنتی در منزل برای اوغات فراغت خانم های خانه دار یا افرادی که به دنبال شغل دوم میگردند
بسیار مناسب است نیاز به مکان یا دفتر خاصی ندارد هزینه ای ندارد

و تنها با یک گوشی یا لب تاب میتوان آن را انجام داد:

از مزایای این کار میتوان گفت: ساعات کاری منعطف دارد و برای افرادی که نمیتوانند تایم کاری کاملی را در اختیار کارفرما قرار دهند مانند دانشجوها کارمندان(شغل دوم) خانم های خانه دار

شرایط کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

۱-حداقل سن ۱۵ سال

۲- داشتن لپ تاپ یا کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت

۳- کار در منزل برای خانمها و آقایان به صورت پاره وقت یا تمام وقت قابل انجام است.

ایا نیاز به تخصص داریم؟
اولین و بهترین پیشنهاد برای شما میتواند کار تولید محتوا باشد
تولید محتوا نیاز به تجربه ی آشنایی در حد چند ساعت آموزش دارد و به راحتی و با کمی خلاقیت میتوانید کسب و کارتان را در منزلتان راه اندازی کنید
برای مطالعه بیشتر در مورد تولید محتوا اینجا کلیک کنید

تایپ کنید و پول در بیارید!

تایپ همواره یکی از مشاغل مورد نیاز جامعه بوده است تایپیست ها بنابر توانایی روزانه ۱۰۰ هزارتومان تا ۴۰۰ هزار تومان درآمد دارند

نیاز به هیچ تخصصی ندارد و شما میتوانید تنها با یک لب تاب متصل به اینترنت صاحب این شغل شوید و در سایت های مختلف کاریابی و استخدام شرکت کنید و در شرکتی مناسب استخدام شوید

ترجمه کنید...

یکی از مشاغل پیشنهادی ترجمه کردن مقالات کتاب ها ای بوک ها از فارسی به انگلیسی و بالعکس است
این کار نیازمند این است که به یک زبان( غیر از فارسی) مسلط باشید
و همچنان در شبکه ها و سایت های کاریابی به دنبال شغل بگردید
این هم یکی دیگر از موارد کار اینترنتی در منزل با حقوق بالاست

مدیریت سایت فریلنسری

این کار نیازمند تخصص است!
شما میتوانید با آموزش مدیریت سایت مانند اپدیت مطالب،محصولات صاحب این شغل شوید
ابزار های مورد نیاز
تخصص
لب تاب
اینترنت

کترینگ مواد غذایی

با نرخ تورم بسیار بالایی که وجود دارد
اکثر کسب و کار ها دیگر بصرفه نیستند اما مردم هیچگاه از خوردن دست نمیکشند
زیرا نیاز اصلی مردم است
و شما میتوانید به آشپزی در خانه و فروش غذا به درامد برسید
کترینگ مواد غذایی کار سختی نیست اما ممکن است در هفته ها و ماه های اولیه درامد خوبی نداشته باشید اما خوردن غذاهای خانگی طرفدار بیشتری دارد نسبت به رستوران ها
پس صبور باشید تا مشتریان وفادار خود را پیدا کنید
(البته این یک کار اینترنتی نیست اما میتوانید از طریق اینستاگرام زودتر به مشتریان خود دست یابید)

ساخت اکسسوری و محصولات دست ساز

ساخت اکسسوری و محصولات دست ساز و فروش آنها راهی برای کار اینترنتی در منزل با حقوق
این روزها علاقه به زیبایی به خصوص با در میان آمدن اینستاگرام به شدت افزایش یافته است
و شما میتوانید با ساخت محصولات دست ساز و فروش آنها به درامد خوبی برسید

Write: reza ehsani


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۶ ایده طلایی برای کسب و کار

سه شنبه 15 تير 1400
14:17
mira

۶ ایده طلایی برای کسب و کار

شش ایده طلایی برای کسب و کار:

در مقاله قبلی در مورد ایده چیست؟
چه ایده ای بقای بهتری دارد؟
چه ایده ای پولساز است؟

و چنین عنوان هایی با شما عزیزان حرف زدیم
اما امروز میخواهیم پنج ایده طلایی کسب و کار را معرفی کنیم که طبق پژوهش تیم تحقیقاتی نسخه اصلی در آنها فضا برای ورود تازه کاران آن عرصه وجود دارد و حجم بازار خوبی را تقدیم به شما میکند

به لطف اینترنت امروزه خیلی از دردسر های راه اندازی کسب و کار برطرف شده است

آیا میتوانم با ۱۵۰۰ صاحب کسب و کار شویم؟؟
در جواب این سوال باید گفت: البته که میتوانید:

خرید و فروش لوازم دست دوم اتومبیل

شما میتوانید در بازار های آنلاینی مثل شیپور یا دیوار به خرید و فروش این محصولات بپردازید و با پا گرفتن کسب و کارتان وبسایت خودتان را بسازید

در مقاله قبلی گفتیم از استعداد و هنر خود استفاده کنید.

رنگ کردن خانه از طریق اینستاگرام

در بسیاری از کشور ها برای نقاش ساختمان شدن نیاز به مجوز ندارید
و برای تبلیغات کارتان میتوانید از طریق اینستاگرام اقدام کنید

اگر تبلیغ از طریق اینستا برای رنگ کردن ساختمان برایتان منطقی نیست
باید بگویم وبسایت بقچه نان بربری را آنلاین میفروشد

نگهداری از حیوانات:ایده طلایی برای کسب و کار

با زیاد شدن پت در خانه ها بازار این کار مساعد تر شده این روزها با حجم خوبی روبه رو شده است این کسب و کار
کافی است چند آموزش ساده ببینید تا بتوانید این کار را انجام دهید
برای دیدن آموزش ها میتوانید به یوتیوب و اپارات و بسیاری از سایت های دیگر حتی تخصصی در این رشته اقدام کنید

راهنمای گردشگری:ایده طلایی برای کسب و کار

اینهم از ایده های آینده داری است که میتوانید برای کسب و کار روی آن حساب کنید شما میتوانید با مطالعه تاریخ چند شهر این کار را بر عهده بگیرید
و اگر به چند زبان هم مسلط باشید یا لاقل انگلیسی میتوانید با آزانس های گردشگری بین المللی نیز همکاری کنید

عرضه مستقیم محصولات

نکته ای که این کار را جذاب میکند ویزیتوری محصولات است یعنی شما در اینستاگرام با محصولات چند فروشگاه کار میکنید (البته محصولات باید مرتبط باشند)
لباس زنانه را با روغن موتور یکجا نفروشید

مشاوره کسب و کار:ایده طلایی برای کسب و کار

اگر در خصوص کاری اطلاعات کافی را دارید میتوانید برای مشاوره در آن رشته اقدام کنید
برای این کار البته تبلیغات زیادی نیاز دارید اما اگر هزینه کافی را ندارید میتوانید یک وبسایت طراحی کنید و با معجزه ی سئو به تمام مشتریان و مراجعه کنندگان خود برسید

writer:rezaehsani


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروشگاه اینترنتی

سه شنبه 15 تير 1400
14:14
mira

ایده کسب و کار کرونا

فروشگاه اینترنتی:سلام به همه دوستان عزیز
اگر در این روزها شما هم مانند اکثر کسب و کار ها آسیب دیده اید
بهتر است این مقاله را مطالعه کنید
تا بتوانید کسب و کارتان را احیا یا اصطلاح کنید

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با رواج و شیوع اپیدمی کرونا امروزه افراد زیادی کسب و کارشان نیمه تعطیل تعطیل یا رونق گرفته است

پانزده خرداد جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار آسیب دیده هستید حتما در مورد راه اندازی بخش فروش اینترنتی فکر کنید

با تعطیلی های پی در پی به علت قرمز شدن سلامت نواحی مختلف کشور این روزها اشخاص برای اکثر خرید های خود به فروشگاه های اینترنتی روی می آورند

کرونا روند ترفیع کسب و کار های اینترنتی را در ایران رونق داد

حتی بزرگترین خبرگزاری ها نیز خبرهایشان حاکی از این است که بهتر است قسمت فروش اینترنتی کسب و کارتان را رونق دهید

پس در هر صنفی هستید اقدام به راه اندازی یک فروشگاه انلاین کنید

فرهنگ خرید از فروشگاه اینترنتی

در دوران پیشاکرونا خرید اینترنتی حول و حوش ۸ درصد خرید بازار را شکل میداد اما امروزه این عدد تا ۵۶ درصد هم رسیده
و این فرهنگ به اجبار در ایران نهادینه شده است

سخت ترین قدم قدم اول است
خیلی ها از فروشگاه اینترنتی خرید نمیکردند
و میترسیدند که مبادا حساب بانکی شان هک شود
و درگیر مسائل امنیتی مالی شوند
اما با این اجبار همگانی(قرنطینه) خیلی ها بر این شدند که در مورد فروشگاه ها تحقیق کنند و در صدد خرید از آنها بر آمدند

حتما اینماد را میشناسید

یکی از مواردی که میتوان به آن پرداخت
داشتن اینماد یا نماد اعتبار الکترونیکی هست که فروشگاه اینترنتی با دادن اطلاعات خود به پلیس های سایبری یا پلیس فتا سازمان های مربوط
آن را دریافت میکنند
و اگر سایتی دارای اینماد تخلفی بکند
از طریق وبسایت شکایات شما از طریق www.cyberpolice.ir قابل پیگیری خواهد بود

و سامانه های پرداخت های
مستقیم بانکی
زرین پال
پی دات آی آر
آیدی پی
و ‌بسیاری از درگاه های معتبر کشور اماده خدمت رسانی به شما برای تکمیل فرایند خرید شما هستند

writer:rezaehsani


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ایده ناب و پولساز برای کسب و کار اینترنتی

يکشنبه 13 تير 1400
12:59
mira

ایده های پولساز و ناب برای کسب و کار اینترنتی

خیلی ها فقط با طرح کردن یک ایده پولدار شدند

مطمئنا اگر به دنبال ایده هاب ناب باشید با کتاب ایده های بزرگ در یک نگاه آشنا شده اید
این کتاب اثر لن کرافتون هست که هم اکنون نسخه فارسی شده آن نیز در دسترس است

با خواندن این کتاب در میابیم که بهترین ایده ها یا پولساز ترین ایده ها آن هایی هستند که نیاز های مهمی را رفع میکنند

نیاز سنجی ایده های پولساز

ببینید ایده شما چه مشکل مهمی را رفع میکند آیا آن نیازی که مرتفع میشود جزء نیاز های اساسی جامعه هست یا خیر

اما بسیاری از نیاز ها هنوز درک نشده اند و چون ما به انجام آنها عادت کرده ایم نیاز به حساب نمی آیند
مثلا کمی در مورد گوگل فکر کنید
خودتان را در زمانی بگذارید که گوگل وجود نداشته است و اینترنت به تازگی پا به دنیا گذاشته بود

ایا چنین نیازی حس میشود؟؟
در جواب این سوال باید گفت خیر

مردم زندگی میکنند
کسی اینترنت ندارد
همه به اینترنت نیاز دارند اما هیچکس این نیاز را درک نکرده است

اکنون در زمان حال بیایید
چه چیزهایی الان نیاز هست اما نیازش درک نشده است؟؟

بقاء ایده های پولساز

آرنویچ مدیر عامل شرکت و سایت www.governmentauction.org
درمورد بقاء ایده میگوید:
ایده هایی موفق هستند که بتوانند در بلند مدت مردم را به خود جذب کنند

کمی به عقب تر نگاه بیندازید
اینستاگرام در بدو ورود ۱۱۰ میلیون کاربر نداشت
اما ایده پولسازی بود و به موفقیت و نهایت خودش رسید

آیا ایده های پولساز شما مورد استقبال مردم قرار میگیرد؟

کاتی شی که مدیر بازاریابی شرکت order groove است میگوید ایده های پولساز مورد توجه ثروتمندان، رسانه ها، و افراد مشهور قرار میگیرند

و اگر این اقشار به ایده شما توجه نشان دهند ایده شما جزء ایده های پولساز خواهد بود

دی فلایر بر این باور است که ایده هایی که مسیر رسیدن به خروجی از آن ایده آسان است
خیلی هارا به خود جلب میکند و مسیرش به آسانی قابل تقلید است
پس هیچوقت ایده های قابل تقلید را انتخاب نکنید

ایده های پولساز کار

یکی از بیشترین چیز هایی که در گوگل امروزه سرچ میشود و مردم خواهان ان هستند
تولید محتواست
تولید محتوا شغلی پر درامد و با ارزش است که در خانه هم میتوانید آن را انجام دهید و جزء ایده های ترند شده این روز هاست
و فرقی نمیکند
مقاله مینویسید
اگهی مینویسید
یا کتاب الکترونیکی

مهم این است که این کار را شروع کنید

فروش طرح های گرافیکی
یکی از ایده های پولساز دیگر برای کار
فروش طرح های گرافیکی است
شما اگر در رشته گرافیک فعال هستید امروزه با راه اندازی یک سایت میتوانید طرح های خود را بفروشید و کسب و کار خوبی راه بیندازید
همه پینترست را میشناسند اما گاهی کار کردن با یک وبسایت ایرانی که از واحد پولی تومان یا ریال پشتیبانی میکند کار آسان تری است

تابحال فکر کردید که مخترع باشید؟

قدیم تر ها مخترع شدن یکی از بزرگترین ارزوهای نسل ما بود اما بخاطر دردسر هایش کسی به سراغش نمیرفت اما امروزه اگر طرحی برای اختراع داشته باشید و نتوانید آن را عملی کنید میتوانید طرح خود را بفروشید و قسمت ایده ان اختراع را به نام خودتان ثبت کنید
یکی از سایت های فعال در این زمینه سایت مرکز ایده و اختراعات تجاری ایران است

از هنر خود استفاده کنید

ساده ترین کسب و کار موفقی که دیده ام
فروشگاه اینستاگرامی بود از یک خانوم ۴۰ ساله که گلبافی و کارهای دستی خود را میفروخت
در اولین قدم خیلی ها میگویند:
کی میاد از این خرید کنه؟؟اخه
اما بعد از کمی تعامل با ایشان فهمیدم از کسب و کار خود راضی است

حال بهتر است به سراغ اجرایی کردن ایده های پولساز خود بروید...

writer: reza ehsani


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

3 عامل پیشرفت در کسب و کار

شنبه 12 تير 1400
18:35
mira

۳ عامل پیشرفت در کسب و کار

پیشرفت در کسب و کار لازمه هایی دارد که امروز در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم

پیشرفت یا توسعه هر کار در وهله اول نیازمند مدیریت و رهبری کاملا حساب شده از طرف مدیریت کسب وکار است

اما یک مدیر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک مدیر خوب باید با تدبیر و حساب شده عمل کند
و برای هر موقعیتی امادگی لازم را داشته باشد
یعنی حتی برای ورشکسته شدن هم آمادگی داشته باشد
اماده بودن به معنای پلن بیزینس B هست
پیشرفت در کسب و کار سخت نیست!

همیشه یک پلن B داشته باشید

داشتن پلن بی از لازمه های هر شخص است
اما برای مدیر یک مجموعه از صفات خیلی برجسته است و برای پیشرفت لازم است

انتخاب کارکنان و کارمندان متعهد به کار برای پیشرفت

یکی از دغدغه های مهم هر مدیر و رئیسی استخدام نیروی متعهد است
نیروی کاری را جذب کنید که علاوه بر شرکت یا مجموعه ی شما به تخصص اش هم متعهد باشد

کارمندان ساختار شکن بهتر هستند یا متعهد؟

بنظر شما کدام نیرو کاربرد بیشتری در مجموعه شما دارد؟؟
طبق یک آزمون روانشناسی کسانی که از پیشفرض ها و استاندارد های کاری تبعیت میکنند بازدهی و سابقه کمتری را دارند

آزمون مرورگر و تعیین پشتکار کاری شاید برای شما اصلا این عبارت منطقی نباشد اما باید بدانید که این آزمون گرفته شده و پشتوانه ی قوی در علم روان شناسی دارد

خب همه میدانیم که مرورگر دیفالت سیستم ویندوز مایکروسافت ایج هست اما طبق این آزمایش کسانی که مرورگر دیگری را نصب میکنند
متعهد تر خواهند بود

ساختار شکن به چه معناست؟
ساختار شکن بودن به معنای شکستن استاندارد هاست
اما اکثرا انسان های پرحاشیه را به اشتباه ساختار شکن میگویند

بقول بزرگان این عرصه:
اگر مثل بقیه تلاش کنی
اندازه بقیه پیشرفت میکنی

عامل سوم ایجاد محیط کاری صمیمی بین کارمندان برای پیشرفت

تعامل همیشه پاسخگو بسیاری از مشکلات کاری و زندگی است
شاید برایتان این آمار جالب باشد

اما طبق یک سازمان نظر سنجی
۹۴ درصد مشکلات در روابط کاری و زندگی عدم تعامل است

پس مدیریت حساب شده
استخدام نیروی متعهد به کار و تخصص
و ایجاد محیط دوستانه در کار سه پیش نیاز اساسی برای پیشرفت است

Writer:reza


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چطور یک کاتالوگ بسازیم

شنبه 12 تير 1400
18:30
mira

ساخت کاتالوگ:از مهم ترین ابزاهای معرفی محصول کاتالوگ می باشد. وجود کاتالوگ برای کسانی که در زمینه
کسب وکار خود به معرفی محصول نیاز دارند یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی در جهت پیشرفت
و بهتر دیده شدن برند و محصولشان است.
برای تعربف کاتالوگ می توان گفت دفترچه ای تشکیل شده از اطالعاتی کامل برای ارائه محصول و
خدماتی که برای مخاطبان در نظر گرفته می شود، است. کاتالوگها اکثرا از پنج صفحه تا پنجاه
صفحه تهیه می شوند.

تاریخچه تولید کاتالوگ

برای اولین بار کاتالوگ در سال 1498 در شهر ونیز به صورت دست نوشته طراحی شد و به چاپ در
آمد، این کاتالوگ ها بابت فروش تعدادی کتاب که در نمایشگاهی در شهر برگزار شده بود طراحی و
تولید شده بودند.
کاتالوگ برای اولین بار در سال 1498 در ونیز به صورت دستنوشته به چاپ رسید. این کاتالوگها در
آن سال برای فروش تعدادی کتاب در نمایشگاه طراحی شدند.

مزیت های ساخت کاتالوگ :

می توان به طورقاطع گفت از مهم ترین ابزارهای تبلیغاتی که بصورت چاپی و آفالین، کاتالوگ است.
بیشتر افراد برای توسعه و معرفی محصوالت خود از کاتالوگ استفاده می کنند.همچنین برای معرفی
نام شرکت ، برند محصوالت یا نوع خدمات و در افزایش فروش بهتر بیشتر بسیار موثر می باشد.
برای آنکه کاتالوگ در جذب مشتری و فروش محصول تاثیری بهتر و مثبت داشته باشد باید به نحوه
طراحی، چاپ، تصاویر و متن استفاده شده در آن به خوبی دقت به عمل آورد. از همین رو می توان
نتیجه گرفت رعایت نکات باال در طراحی کاتالوگ تاثبر گذار، حائز اهمیت می باشد.

شیوه ساخت کاتالوگ:

برای آنکه یک کاتالوگ به صورتی مثبت و تاثیر گذار طراحی شود نیاز به عوامل مختلفی مثل : اندازه
فونت، نوع فونت، استفاده از رنگ مناسب و عکسی موثر جذاب در شیوه طراحی کاتالوگ، که جز
مواردی می باشد که باید رعایت شود.
)برای اینکه کاتالوگی گیرا داشته باشیم تا بیشترین میزان مشتری را به سوی ما جذب کند، باید در
طراحی آن دقت الزم را داشته باشیم. عوامل مختلفی از جمله اندازه و نوع فونت، رنگ متناسب با
کسب و کار و عکس جذاب در طراحی کاتالوگ باید رعایت شوند.

 اندازه فونت

برای ساخت کاتالوگ باید به نکات مختلفی دقت کنیم، بهتر است اندازه فونت مناسب با دیگر نکاتی
که در طراحی الزم داریم باشد. به عنوان نمونه استفاده از دو یا سه اندازه مختلف در فونت کاتالوگ
در ایجاد هارمونی درست و افزایش اثر گذاری بهتر و مثبت مشتریان می باشد.

 نوع فونت :

همانطور که توضیح دادیم انتخاب سایز فونتی که در ساخت کاتالوگ استفاده می شود از اولین
علل موثر در جذب مشتری می باشد. البته این موضوع به نوع فونتی که برای طراحی در نظر گرفته
می شود مهم می باشد )معنی این جمله چیه؟ به عنوان مثال استفاده از بعضی فونت ها بیشتر
مشتری را خسته می کند و همین موضوع باعث می شود علاقه ای به دیدن ادامه مطالب نداشته
باشد. پس انتخاب نوع فونتی مناسب بسیار مهم می باشد.

 استفاده از رنگ مناسب در ساخت کاتالوگ:

برای آنکه یک ارتباط موثر بین مشتری ومحصول ایجاد شود باید از رنگ مناسب استفاده کرد. این
کار مستلزم به شناخت علم روانشناسی رنگ ها می باشد است که در زیبایی و کاتالوگی چشمگیر
تاثیر چندانی دارد.

 عکس موثر

هنگام طراحی کاتالوگ برای آنکه به صورتی راحت و تاثیرگذار در انتقال پیام به مشتری اثرگذاری
باالیی ایجاد شود، توجه به این موضوع مهم است تا محصوالت و خدماتی که برای مشتری ارائه می
شود به صورتی شفاف شناخته شود.
برای اینکه کاتالوگ اثرگذاری بیشتری داشته باشد، نیاز هست که از محصوالت، عکسهای زیبایی
تهیه و در گاتالوگ قرار داده شود، متن به تنهایی نمیتواند پیام الزم را به مشتری منتقل کند.

مدل های مختلف کاتالوگ

با توجه به آنکه ساخت کاتالوگ به دلیل پیشرفت و بهتر دیده شدن در کسب وکار ایجاد می شود و
یکی از شیوه های اثرگذار بازاریابی می باشد در شیوه و مدل های مختلفی دسته بندی شده اند. به
عنوان نمونه می توان گفت کاتالوگ های علمی : معرفی وشناخت محصوالت مرتبط علمی
معرفی و شناخت آثار و محصولات هنری
کاتالوگ های فروش همانطوری که از نام شان مشخص می باشد در جهت فروش محصوالت و خدماتی
که قرار است در اختیار آن ها قرار گیرد مورد استفاده است.

چگونگی ساخت کاتالوگ

شرکت های تبلیغاتی به دلیل آنکه هزینه ساخت کاتالوگ ها بالا می باشد اکثرا ترجیح می دهند در
تیتراژ پایین آن را چاپ کنند. طراحی و گرافیک ارتباط زیادی به قیمت تمام
شده چاپ ندارد( و کاغذی که در چاپ از آن استفاده می شود، در تعیین هزینه ایجاد یک کاتالوگ
اثرگذار است و همین موضوع در تعیین مقدار تیتراژ تیراژچاپ کاتالوگ موثر می باشد.
چاپ در یجاد کاتالوگ به دو شیوه انجام میگیرد:
1 -چاپ بصورت آفست
2 -چاپ بصورت دیجیتال
چاپ بصورت آفست :
این مدل چاپ برای تولید کاتالوگ در تعداد و تیراژ باال انجام می شود و به دلیل آنکه درتعداد باالتری
چاپ می شوند به همان نسبت از هزینه کم تری برخوردار می باشد.

چاپ بصورت دیجیتال:

این مدل از چاپ در تعداد پایین انجام می شود و ازهزینه باالتری نسبت به چاپ مدل آفست برخوردار
است.البته چاپ دیجیتال دارای کیفیت بیشتری می باشد و همین مساله در میزان رضایت مشتری
تاثیرگذار می باشد.

خلاصه مرتبط با ساخت کاتالوگ :

با توجه به مطالب باال می توان گفت یکی از روش های تبلیغات موثر بصورت آفالین یا غیرحضوری
در جهت کسب وکار و بازاریابی بهتر استفاده از کاتالوگ تبلیغاتی می باشد که در مدل های مختلفی
طراحی و تولید شده اند. البته برای چاپ این کاتالوگ ها از دو روش چاپ هم استفاده می شود که با
توجه به میزان بودجه و تعداد درخواست مشتری آن را تولید می کنند.
خیلی سفسطه و درازگویی کرده برای اینکه مطالب بتواند به حد نصاب برسه. نگارشی، ایرادهای خیلی
زیادی داره و مشخصه ادبیات ضعیفی داره و حداقل زمان ممکن را برای مطلب گذشته و حتی یک
بار برنگشته مطلب را دوباره بخواند. برخی جمالت اصال مشخص نبود دقیقا چه میخواست بگه و
بیشتر برای افزایش طول مطلب آورده شده بود...

writer:ov team


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مشاور تبلیغات، مشاور برندینگ شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی

يکشنبه 6 تير 1400
21:48
mira

شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی، مشاور تبلیغات، مشاور برندینگ
شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی، با هدف ساخت تیزرهای تبلیغاتی، مشاوره تبلیغات و مشاوره برندینگ تاسیس گردید. در همین راستا به ساخت تیزر تبلیغاتی روی آورده است. نسخه اصلی با رویکرد مدرن و با نویسندگی، کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین افرادی جوان و خلاق در همین راستا در تلاش است تا بتواند در تپش صنعت تبلیغات، کوشا باشد.

خدمات تخصصی نسخه اصلی در تبلیغات چیست؟

جدایی از فیلم سازی و ساخت تیزر، شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی، در خدمات دیگری نیز در تلاش است تا برای خدمات رسانی به مشتریان عزیز، همواره یک شرکت تبلیغاتی برتر، باشد.
خدمات تخصصی گرافیک، همچون طراحی کاتالوگ، طراحی لوگو، یکی دیگر از خدمات برتر شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی میباشد. این شرکت با در اختیار داشتن نیروی جوان و مجرب، با اتکا به دانش به روز، در صدد است تا بتواند در بخش طراحی و چاپ، جز بهترین گزینه ها برای انتخاب مشتریان خود باشد.
طراحی وبسایت و توسعه آن، یکی دیگر از نیازهای مشتریان برای بهبود روند تبلیغاتی و جذب مشتری بیشتر میباشد.
این مهم از همان ابتدا، جز قوانین شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی، بوده است و با بهره گیری از افرادی با تجربه و با استعداد سعی نموده است
تا در بهینه سازی وب سایت، طراحی و توسعه آن، نقش مهمی برای مشتریان و رفع نیاز آنان اقدام نماید.
با استخدام افرادی متخصص در امر تولید محتوا و سئو وب سایت، توانسته است در همین راستا به موفقیت هایی نیز دست یابد.

تیم تولید محتوا

یکی از ابزارهای لازم برای دستیابی به موفقیت است. امروز کمتر کسی است که نداند،
تولید محتوا، برای برندینگ و تبلیغات، چه نقش به سزایی دارد. شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی،
با به کارگیری از افرادی نویسنده و خوش قلم، تیم تولید محتوای قوی ایجاد نموده تا در تمامی حیطه های شغلی بتواند موفق عمل نماید.
سوشال مدیا، تاثیرگذارترین نوع تبلیغات و البته شاید کم هزینه ترین هم باشد. در دسترس بودن،
محبوبیت و سطح راحت کاربری، سبب آن شده است تا در مرکز توجه عموم قرار گیرد.

شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی با در اختیار داشتن افراد متخصص در حیطه سوشال مدیا، سعی بر این نموده است تا بتواند بهترین ها را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

مشاور تبلیغات، مشاور برندینگ،دیجیتال مارکتینگ

رویکرد جدیدی است که برای فروشی موفق در دستور کار تمامی شرکت هایی است که به نوآوری اعتقاد دارند،
قرار گرفته است. برای برندینگ و فروش محصول و یا خدمات خود، میبایست همواره با علم و تکنولوژی به روز بود. دیجیتال مارکتینگ، یکی دیگر از مباحثی است که در مرکز توجه شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی قرار گرفته است.
مشاور تبلیغات، مشاور برندینگ، یکی دیگر از تخصص های شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی، میباشد.

در همین راستا، شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی، به مشتریان محترم که میخواهند هدفمند در این بازار آشفته عمل کنند، به صورت اختصاصی، خدمات مشاوره ارائه مینماید.
اگر در صنعت تبلیغات و برندینگ کالا و یا خدمات خود، به یک مشاور تبلیغات، مشاور برندینگ، میتوانید با شماره تلفن 02188321710 شرکت تبلیغاتی نسخه اصلی تماس بگیرید..

writer:Mira


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی لوگو:چه لوگویی مناسب کسب و کار من است؟

يکشنبه 6 تير 1400
21:46
mira

طراحی لوگو

هر کسب و کاری نیاز به یک لوگو دارد
اگر صاحب کسب و کار هستید مطمئنا اسم لوگو را شنیده اید و پیرامون اهمیت لوگو مطالعاتی داشته اید

انواع لوگو

لوگو ها انواع مختلفی دارند که به دو دسته لوگو تایپ (لوگویی با استفاده از حروف)
یا لوگو تصویری( استفاده از تصاویر)
و انواع دیگر مانند: آرم،مونوگرام،انتزاعی،مسکات

اما براستی لوگو چرا اهمیتی دارد
امروزه همه کسب و کار ها برای هویت بخشیدن به کسب و کار خود یک لوگو احتیاج دارد اما با کمی تحقیق در میابیم که طراحی لوگو اصلا کار راحتی نیست

لوگو هویت شماست

یک لوگوی خوب در نظر اول باید به مخاطب حس اعتماد،ومفهوم کارشما را توضیح دهد
بعنوان مثال اگر شما کسب و کارتان مربوط به پوشاک است باید لوگوی شما بدون عنوان شما این را به مخاطب بفهماند که صنف کاری شما چیست

تاحالا به لوگو های معروف دقت کردید؟
وقتی به لوگو های معروف دقت میکنیم به مطالب جالبی پی میبریم
لوگوی نایکی

لوگوی محبوب و مشهور نایکی چه چیزی را بیان میکند؟

نایکی اسم یک الهه ی یونانی است که میتوانست پرواز کند و اقای کرولین دیویدسن خالق این لوگو این الهه را الگوی خود قرار داده
و دو زاویه ی چک مارک این لوگو نماد سرعت است و اقای کرولین به وضوح و با کمی درک معنایی نشان داده شما میتوانید با کفش های نایک پرواز کنید
البته معنای پیروزی را هم باید در نظر بگیریم
پیروزی یا همان انجام کار که چک مارک یا (تیک) معنا دارد

چه لوگویی بزنیم

خب با المان هایی که ذکر شد باید بگوییم یک طراحی لوگو باید نمایانگر کار ما باشد پس قبل از اقدام به طور مفصل به آن فکر کنید
و درباره معنای لوگوهای معروف فکر کنید

خصوصیات لوگوی خوب

زیبایی بصری یکی از خصوصیات یک لوگوی خوب است حتی اگر لوگو تمام ادراک هنری را دارا باشد اما زیبایی بصری نداشته باشد آن لوگو مناسب نیست
زیبایی چشم نوازی که همانطور که گفتیم حس اعتماد بدهد و چشم مخاطب را با خط های آمیخته در هم اذیت نکنیم

خصوصیت دیگر لوگو را میتوان استفاده از آیکن شیپ ها در نظر گرفت
استفاده از آیکن شیپ ها زیبایی لوگوی شما را دوچندان میکند به شرط آنکه از آیکن شیب یا تصویر بسیار مناسبی استفاده کنید

رنگ سازمانی

هیچوقت استفاده از رنگ سازمانی تان را در طراحی لوگو فراموش نکنید

طراحی لوگو آمیزه ای از هنر و کار است و اگر هنوز در مورد آن فکری نکرده اید میتوانید از مشاوران تیم ما مشاوره بگیرید
واحد پشتیبانی فنی:۰۲۱۸۸۳۲۱۷۱۰

Writer:reza


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کار است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]