نیاز سازی محصول چیست؟
نیاز سازی محصول :شاید تا به حال شده باشد که با هدف خاصی وارد مغازه ای شوید اما در زمان خروج محصولات دیگری را تهیه کرده باشید که قصد خرید آنها را نداشته اید.
به این فرایند فروش نیاز سازی میگویند.
و شرکت های خدماتی استفاده بهینه ای از این پلن بیزینسی می برند.
ما در طول روز ممکن است بارها از تلفن همراه استفاده کنیم و امروزه از نیاز های اساسی انسان باشد.
اما باید بدانید که این محصول با این شکل در ابتدا جز نیاز های طبیعی انسان نبوده است.
و اگر بخواهیم مثال بهتری را به شما بگوییم:
میتوانیم به شبکه های مجازی اشاره کنیم که درک این موضوع سخت نباشد.
شبکه های مجازی که قبل از ورود انها به بازار (حدود یک دهه پیش) انسان ها مانند امروز زندگی می کردند.
و هیچ کمبودی احساس نمیشد.
اما با تحولی در مسیر اینترنت و نیاز سازی این خدمت.
طرفداران زیادی را به طرف خود کشانید آنچنان که امروزه ۴ میلیارد انسان از این خدمت استفاده می کنند.
مثال ساده تر
برای مثال: من بازاریاب عینک های طبی برای محافظت از چشم در مقابل نور مانیتور صفحه ام
مشتری های بالفعل من کسانی هستند که در حوزه کامپیوتر کار می کنند.
اما اگر کسی فعالیت و استفاده مسمتری از تلفن همراه دارد میتواند مشتری بالقوه من باشد.
اما چطور میتوانم نرخ فروش خود را ۳۰۰۰ برابر کنم؟
افزایش ۱۰۰۰ درصدی نرخ فروش
من میتوانم با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با شعار های تبلیغاتی مناسب به همه اطلاع رسانی کنم که این محصول وجود دارد.
دقیقا مرحله اول تبلیغات به نقل از اقای برایان تریسی.
اگر مقاله قبلی را نخواندید پیشنهاد می کنم حتما مقاله دیجیتال مارکتینگ را بخوانید.
شاید خیلی ها با نیاز سازی محصول مناسب و استفاده از این محصول بتوانند مشکلات خود را در حوزه استفاده مستمر از تلفن همراه حل کنند،
اما هنوز در مورد محصول من اطلاع ندارند.
پس گام اول:۸۰ درصد مشتریان شما،شما را نمی شناسند.
پس با ایجاد یک معرفی نامه حرفه ای و شعار تبلیغاتی مناسب میتوانید فروش خود را تا ۱۰۰۰ درصد افزایش دهید.
اما انتخاب شعار تبلیغاتی نیازمند مهارت و تخصص خاصی در این زمینه هست که میتوانید با متخصصان این حرفه تماس بگیرید.
مشاوره رایگان ov برای نیاز سازی محصول.
حتما مقاله بعدی ما مبنی بر فروش ۱۰۰۰ درصدی محصولات خود را بخوانید.
[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]